Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Titta vem jag hittade....

Jag letade på vackra foton över Hälsingland, kanske rentav sökte jag på Hudiksvall.
Fick upp denna blogg, länk: http://mammasbilder.blogg.se/

Bland de vackra fotona så fanns det bilder från Bjuråkers stämman, där jag varit flera gånger. *Nostalgi*

Frågade just om jag fick låna ett foto från den sidan för att ha på min blogg och jag tänkte jag kan ju inte få mer än ett NEJ.

Jag fick ett trevligt bemötande och hon sa JA på min fråga såhär kommer fotot......



Han som spelar Durspel är nämligen min farbror Jan Andersson (fd Hassela-bo men nu bor de i Sveg) och hon i röd tröja är nämligen hans fru. De träffades på Bjuråkersstämman för några år sen.
Jag kan tillägga att jag träffade (Simones) min största tös pappa oxå på stämman (men det var många år sen det).
Vilka vackra minnen från dessa stämmor.

Nu åker mina barn med mormor och morfar och ligger i husvagn under stämman, så himla mysigt där.

TACK än en gång för att jag fick låna fotot, klicka gärna in på hennes sida för att se fler vackra foton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0