Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag vet inte var jag ska börja.....

Natten som var, var grym för min egen del men som sagt jag piggna på mig.
Idag var vi i väg till doktorn en helt underbar läkare som lyssnade och bara känna tryggheten att någon brydde sig.
Min tös har blött näsblod till och från i lördags, det är inga små mängder som kommit ca 5 ggr /dag. Även på natten när hon sovit har det kommit.

Det började med att hon fick berätta lite sen så pratade läkaren med oss båda och jag berättade lite jag med.

Sen blev vi uppskickade på LABB för att ta prover på tösen, ett prov-svar fick vi direkt men vill inte lägga ut det här.
Det andra provet får vi vänta tills i morgon på!!! Tankarna snurrar....

För att förklara lite mer för er som läser så har det med koagulationen och göra.....
Nu hör till saken att hennes stora-syster gjorde denna utredning här i höst så vi vet vad som väntas (både bra /dåligt).

Nu fick ni en liten förklaring.....

Nu ska jag gå och ta en fika.....

Tack syrran för att du hjälper oss ......DU är guld värd!!!

Kramar till er alla....

Kommentarer
Postat av: [ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]

Ååh va roligt att du tyckte det. :) Alltså att det var många fina saker i min webbshopp-blopp :P 'hehe' Längesen jag hörde av mig och svarade på kommentarer, hoppas du kommer ihåg mig! :) KRAM Allt bra annars?

2009-01-22 @ 21:44:06
URL: http://www.evaguillen.com/
Postat av: Anonym

Min nya tävling

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/en-kanon-tavling.html

Hoppas du vill vara med

2009-01-23 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0