Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Hemma igen...

Barnen somnade i soffan hos min kusin men vi bor bara tvärs över gården så det gick bra hem.
Nu sussar de skönt i sängen. Jag tänkte att jag ska skriva lite innan jag trippar i säng med.
Har haft en mysig och lugn kväll, iallafall jag och barnen. (hihi)
Nu ska jag tala om nåt kul, jag har ju vunnit igår kväll.....årets sista tävling!!
Mina naglar ska sparas och bli långa och vackra.....
Tipsar om hennes sida senare idag....det kommer en länk lovar jag!!
Hoppas att ni oxå tittar in där.....(intresant mycket att läsa där).

Ha nu en bra kväll/natt allesammans!!


Kram och go natt.........


Kommentarer
Postat av: Helen

Gott nytt år å grattis till ännu en vinst..

skönt med en lung nyårsafton.. hade vi med.. kram

2009-01-01 @ 11:09:05
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Lizelotte

okej..

2009-01-01 @ 14:31:44
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0