Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go morgon på ER alla bloggare.

Ring ring i klockan, dags att kliva upp och vända på dygnet. Klockan var då 06.02 pip!!
Jag e fortfarande skit trött....
Här snarkas det och gnizlar tänder och pruttar och vete gudarna allt.
Jag trodde nyss att Olowf vaknade men näe då han fortsätter och gnizzlar tänder *rys*.
I går var han så kul när vi kom hem från bion, han hade varit hos farmor och farfar. Näe kommer NI redan men jag (olowf) tänkte såhär sa han snart kommer mamma och hämtar mig och skulle hon inte göra det så får jag sova över ......!!
Men ibland tänkte jag såhär NÄSTA som kommer är mamma.
Så kom du ju.....min mamma!! Haha de är för goo.....

Sen när vi kom hem så var det då dags och borsta tänderna, jag kan det själv nu moster har lärt mig så du behöver inte vara med längre. Oki han får väll prova då tänkte jag.
Haha då kommer han in till mig i storrummet och säger, Mamma jag tog din tandborste den var lika stor som mosters men det gör väll inget!!!!??? Det gick jätte-bra mamma!!

Jag kan inte sova om du har tvn på så DU kan väll sänka ljudet......va? Det har han aldrig sagt förrut (hihi).
Jag har provat och läst för dem och vi har haft sångstund men i går var han mellan golv och tak efter farmor och farfar visiten.

SNaRK.....Elin vaknade till nu ....MEN MAMMA!! Undra vad hon drömde då??

MÅNDAG:
Idag ska det städas i Elin och Olowfs rum.
Handlas.
Baka.
Dricka massor av kaffe (så jag vaknar).

Tisdag:
? Kommer säkert på något.
Tvätta kläder.

Onsdag:
Skolan börjar för Elin
Dagis för Olowf
Skolan börjar för mig

Torsdag:
Skola för Elin och mig.
Dagis för Olowf
Fritids för Elin

Fredag;
Se ovan.
HELG
MYS-KVÄLL.

Lördag:
?

Söndag:
?

Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Haha.. Han ville int eborsta tänderna så han fick borsta mina om jag fick borsta hans. Då gick det bra.. asg

2009-01-05 @ 11:28:10
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0