Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Vanilj hjärtan...

Jag har nyss fikat med barnen och bara myst , de är för himla go barnen!!
Fick ett Hjärta av min äldsta tös två lappar som hon skrivit och ett gelehjärta låg det i. På den ena lappen stog det bla ATT HON ÄLSKAR MIG.

Elin köpte ett hjärta med gele-hjärtan och chokladhjärtan i, det är från mej och Simone och Olowf sa hon.

Simone fick ett set med Hjärtan örhängen (10 stycken som i en form av ett hjärta) av mig och syskon.
Elin fick en smyckes maskin som man kan glittra smycken med av mig och syskon.
Olowf fick lego...av mig och syskonen.

Fick just nu ett mms av en granne som tagit med minstingen till skidstadiumet.....för att åka på rumpan och klättra i snöhögar. Ojoj vilken fart....

Tjejerna sitter i badet....och leker med Barbies.

Jag ska väll sätta i gång med maten för nu börjar min mage kurra efter käk.

Ha det så gött så dyker jag snart in igen....

Kram på ALLA HJÄRTANS DAG !!!

Kommentarer
Postat av: Helen

klart vi ska ses nån dag gumman i sommar.. vi tar bilen nån dag å så kan vi kanske ses på buspalatset eller om det är fint väder ute i nån park med picknick korgen..

kram kram ♥

2009-02-14 @ 20:42:33
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0