Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Morgon galopp....

Ja i dag har vi rusat runt i fullt trav härhemma.....el var det galopp det vete sjutsingen.
Elin skulle ha fika och skidor med sig....
Olowf ville åka pulka på dagis....men först skulle han flytta till USA (så nu vet du det moster, vem du får med dig).
Näe jag ska rymma så efter att jag klätt på han ytterkläderna så gick han till parkeringen...(rymnings grabben vår).

I dag ska jag ev vara barnvakt åt Albert men måste få ordning härhemma först....mår så pissigt när allt bara ligger här och där...........BLÄ!!

Man kan fundera på dem som har kliniskt rent och barn.....HUR gör NI??

När Elin skulle i väg i dag plockade jag fram typ tre olika mössor...näe jag vill ha den som ligger i fåtöljen i stor rummet.....

Hur än jag tjatar att vi klär av oss i hallen så funkar inte det.....TYVÄRR!!

Ni skulle se hur här ser ut.....NÄE jag ska bespara er det eländet. Men nu ska städas ska bara kika in på några tävlingar först!!

KRAM PÅ ER....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0