Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Kollar tvn...

Töserna ligger i lag och tittar på Wild Kids.....

Ohh mina tankar är på dem i denna mysiga stund, tänk om jag haft en syster som jag kunde mysa bredvid. Men jag fick en lilla syster när jag var 17 år, hon e det bästa som finns min egen lillasyster.
Tänk om jag haft henne som Simone och Elin har varandra....
Men jag är super glad att jag har en syster!!!
Snart hon flyttar, ohh vad jag henne kommer att sakna.....
Hon ska jobba, flyttar till USA.
Om jag inte varit så feg i den åldern så kanske man varit bosatt där men jag hade ju min kärlek här då..osv. så det blev inget av. Nu sitter man här med mina tre älskade go ungar och funderar hur livet skulle sett ut om jag rest över .

Men i dag är jag glad för mina ÄLSKADE barn !!!

Glad att du tar chansen min syster och gör det jag inte gjorde....
Jag lovar att du kommer att växa och ett år är ju inte så lång tid....!!

Har inte köpt något till MIN syster på ALLA HJÄRTANS DAG men vill säga ATT JAG ÄLSKAR DEJ !!

Vill ni så kika in hos henne: http://lisa89.blogg.se/

Mina tankar fladdrade lite.....hihi men jag ÄLSKAR ER !!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

systrar är det bästa.. jag har tre äldre en som är 4 år äldre en som är 7 år äldre å en som är 9 år äldre... finns alltid nån att prata med.. men vi umgås alldeles för lite tyvärr... tur vi är många i släkten så det är många kalas att ses på.. snart har vi ju kalas här hemma.. Leo 4 år å Thea 2 år.. 21 mars resp 27 mars... å ni åsså ju.. kram

2009-02-14 @ 20:53:21
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0