Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ko lugnt...

Har haft min stora tös hemma i dag en sväng men nu e hon på pistol skytte. Smart tjej....
Vi åt köttsoppa och semla på så vi spricker snart...
Gå nog åt fanders med vikten nu....men fick mig en liten promenad med Santoz i dag, skönt!!
Nu ligger han på sängen bredvid mig och sover, stackarn blev väll trött. Han åt tjock pannkaka idag hos min granne .....hihi. Min granne tyckte det lukta Iggesund men det var Santoz som pruttade.

Ska väll ta och gå hem med honom alldeles snart men då skulle Elin packa och flytta till mormor och morfar hon med!!

Så vad säger NI mormor och morfar, kanske lika bra vi flyttar allesammans?? (HAHAHAHA)

Nu ska jag gå och fixa lite kaffe, innan vi ska gå ut.

HA DET BÄST!!

JAG E TILLBAKA.....KRAMAR!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis du är en vinnare!

Kryssningen är din. Ta dig i kragen o boka innan mars är slut nu.

2009-02-23 @ 18:42:51
URL: http://line73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0