Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Hur ska jag veta....

JA det är frågan?
Vad är rätt och fel?
Kärleken är underlig.....
Du finns där alltid till hands....
MEN min fråga är det äkta??
Har du mognat och tänker finnas vid min sida i ur och skur eller drar du så fort problemen dyker upp....??

Det är svårt att veta .....

Vad ska jag göra följa mitt hjärta el ska nåt annat bestämma i min kropp.....

Mina känslor e i rullningen och jag vet varken ut el in......

Måste bara få skriva av mig....ja jag vet tråkigt och läsa för er. Lärer få ur det ur mig....

Kramizar...

Kommentarer
Postat av: Helen

det är bara att vräka ur dig.. förstår dig helt... men det är bara du som kan bestämma hur du vill göra. jag vet att du kommer att göra det bästa för dig och barnen.. kram

2009-02-14 @ 09:36:33
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0