Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Oj oj vilken dag....

På morgonen så gick en trött Elin i väg till skolan.
Olowf var trött som sovit middag till halv åtta kvällen före men upp och hoppa igen strax efter åtta. Sedan kom min sambos son, hans mamma hade sagt att han kunde gå till pappa utan att fråga men men...!!
Jo glömde att skriva att 07.15 kom våran söta låne hund, som min sambo lovat att passa.
Jag skulle till min chef klockan halv elva så det snurrade på bra....på förmiddagen.
Slängde i mig en alvedon innan jag kom ur sängen, förbaskade rygg och bäcken.

Jag åkte vid 10 snåret med mamsen och syrran. Fixade snacket med chefen på 1,5 timme. Sedan in på Mvc för att ändra tiden, skulle dit på måndagen men då ska vi till doktorn med Elin. Så jag fick tid för Glukos belastningen på torsdagen i stället.

Sen i väg på Åhlens och hittade där en svart tröja åt Elin, jag köpte även en grå till henne men den måste hon prova.
Köpte även tre vita hjärtan till dagis fröknarna där!!

Sen tog jag mig en runda på Albins då jag lovat sonen att köpa sådana här bilar till barnens bil-racerbana. Förvånad blev jag när jag fick två bilar under 100 :-.

Sen hem och fixa i ordning Elin för Jul middagen med mina föräldrar.....
Vips så var vi klar....och klockan sprang i väg mot tre.

Packade i hop vad vi skulle ha med oss gick på Olowfs dagis för att kika på deras Lucia tåg....gav presenterna till fröknarna, bytte om på Olowf och 1 minut i fyra ringde jag pappa och sa att vi var klar att åka.

Då kunde jag knappt gå....
Har som sagt knapprat alvedon hela dagen för att orka med dagen.

Sen kom papppa och hämtade oss, så vips satt vi vid bordet med en underbar tallrik av JULMAT.
Fin musik under middagen med Tomte orkestern!!!

Vi kom hem vid halvåtta, då landade jag i soffan.....sen kollade barnen och jag på IDOL.

Min sambo däckade i sängen.....jobbigt när latmasken sätter sig i bena.



TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL PAPPA OCH MAMMA!!!

Lite synd i år för min syster var i Sundsvall för att göra prov, så hon kunde ej vara med men det kommer fler jular och vi följer gärna med igen.


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Oj, oj oj vilken dag Ni hade i fredags! Inte konstigt att din Kära somnade på soffan ;-)



Varma kramar!

2009-12-14 @ 11:55:38
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0