Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nyss ringde min läkare...

Hon tycker att F kassan e helt otrolig.
Jag skriver en ny förklaring, varför du är sjukskriven får du inte det GODKÄNT så ska du överklaga.

Nu får det banne vara nog, jag vill ha mina pengar nu.

Jag vet att det inte är min läkares fel, hon har gjort allt rätt!! Jag är inte besviken på henne och det sa jag oxå.

Läkaren frågade om jag kunde bädda,diska,laga mat, promenera, gå i trappor,handla, klä dig själv, knyta skor osv....och jag sa att det hindrar mig att utföra dessa saker pga min värk.

Då sa hon men det är ju ditt arbete jag kan inte förstå varför de ska krångla så förbaskat.

Men men...och om jag skulle bluffa, varför skulle jag göra det egentligen??
Fattar inte vad de håller på med....??

Det är min fjärde graviditet....har haft krångligt med de andra oxå men inte så här tidigt någon gång.

Har jag tur så kanske jag får pengar till jul.....


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Nu är vinnaren av Lucka 1 dragen och presenterad i min blogg - kika in och se vem den lyckliga blev, kanske blev det du?! Passa även på att delta i dagens lucka samt övriga tävlingar om du inte redan gör det! ;) Kram Carolina

2009-12-02 @ 19:57:12
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0