Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu blev det sent igen....

Nu börjar värken komma smygande när jag sitter så jag ska ta en alvedon och lägga mig i sängen.

Tröstlöst...brinner som eld framtill och jag kan liksom snart inte stå på benen jag hasar mig fram över golvet.

Skulle vilja sova en hel natt och ligga på höger sida eller på rygg men det funkar inte för då kommer jag inte upp något mer.

Haft lite ångest att det snart är jul och jag kan knappt ta mig på toan utan mina stavar.
Vill jue ha lite julfint...här hemma, både för mig och för familjens skull.

Handlingen får jag nog skjuta över på sambon....åkte ned med min pappa sist för att orka.

Som ni kanske redan har läst är detta min fjärde graviditet, och har haft problem med foglossningar varje gång....Men jag tror den här gången tar rekordet.
Eller så har man glömt det, hur egentligen illa det var de andra gångerna och vänta barn.

Nu ska jag inte klaga, jag har världens underbaraste familj omkring mig....och det behövs när man känner att orken är borta och att man inte kan gå ut och röra sig som man vill.

Näe ni nu ska jag sova en stund så får vi höras i morgon.


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0