Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu är vi hemma igen....

Barnen tjatade om att gå hem de ville såklart leka med sina prylar och det förstår man jue. Jag tog barnen och gick hem...som vanligt, då jag inte dricker.

Jaha då vet man morgondagen, hur den ser ut oxå. Det blir en tidig morgon för mig med barnen.

Blir det skönt väder ska vi ta en tripp till backen så barna får åka på madrassen med moster.

Man måste ta tillvara på snön som äntligen finns här. Precis som en annan när man var liten.

Nu längtar jag efter soffan och lite mys med familjen. Så det blir väll barnen och jag och soffan men det e inte så dumt det heller.

Ha en mysig juldags kväll....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0