Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

När alkoholen går in, går vettet ut....

Sambon satte på pärer på spisen sen gick han och lade sig och tur var väll det. Så de slog jag av ....
Att de ska hitta på så mycket när de tagit sig en jäkel, ja i kväll alldeles för många.

Han intog soffan som tur var....Tror han sponsrat Halebop inatt så det räcker till ett halvår. Han har ringt runt hela Sverige till sina vänner och önskat God fortsättning!!

När vi har barnen hemma så dricker inte jag .....skulle aldrig falla mig in att ens ta en droppe alkohol då.

Barnen ska inte växa upp med alkohol, jag tar inte ens en öl till maten. Då tar jag hellre vatten eller dricka!!

Jag har hört att många kan ta ett glas vin eller öl, till maten....men det får stå för dem jag skulle ALDRIG göra det och kan stå för det oxå.

Jag kan säga att min mamma och pappa aldrig varit full....pappa har ju druckit men jag har aldrig sett han full och det är en stor skillnad.

Minns att när jag var liten hade jag en kompis som bodde i min by där jag växte upp, hennes mamma var så full så hon ramla under bordet ohh vad jag tyckte synd om den tjejen som hade en sådan mamma.

Dessa helger är en pest och pina för många familjer där det förekommer både slagsmål, bråk och fylla.
Tänker på dessa barn som inte valt sina föräldrar.....som kanske tom får bädda ned sina föräldrar.

Det är en skrämmande tanke.....men det är verklighet för många barn under storhelgerna.

Japp då vet NI hur jag står till alkohol och droger.....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0