Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag kom som sagt...

inte i säng i natt heller. Gruvar mig för att kliva upp i dag.
I dag (på morgonen) ska barnen leta sina paket sen ska vi käka frukost och tända andra ljuset på vår bricka.

De har varit så sugna på att tända det andra ljuset....Men i lite senare idag så e det ÄNTLIGEn dags.

Har hittat lite nya tävlingar som går ut i dagarna så häng på du oxå, ja förstås om du vill minska min chans och vinna. (skratt)

Det är många som kör kalendrar fram till jul.....så det e ju trevligt att deltaga i med toppen priser.
Om ni undrar vart någonstans så fråga....Jag vet av några stycken.

Ohhh vad det ska regna...det e ju snart jul jue.
Fast jag är glad så länge det inte är halt men i dag har det faktiskt varit snorhalt här i staden.
Jag blir stel som en pinne när det är halt, vill inte ramla.

Har Ni köpt klart era julklappar???

Jag måste då säga att den här julen kommer bli konstig....om jag inte får ut några pengar från F-kassan.
Hahaha ni blir väll less och höra om mitt tjatande om pengar.....men man kan inte leva på luft och kärlek.

Eller kan man det???

Börjar bli lite trött nu så jag får väll snart stänga av datan för att försöka vila en stund.

Hoppas på att jag har någon kommentar här i morgon bitte !!

Ha en bra natt, god natt och sov gott!!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0