Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ja e uppe än....

Men ska strax gå och sova....känner mig helt slut i kroppen.
Har nyss hängt tvätt....fy faro för det!!

Kollade på efterfest med Ledin ikväll på tvn medans jag hade spikmattan på ryggen, tidigare så läste jag Go natt saga för Elin. Olowf var inte alls sugen på någon saga ikväll.

Jag tycker min mage är så liten mot för de andra gångerna....helt nojjig börjar man bli.
Snart har jag bara 9 veckor kvar.

Vart har tiden tagit vägen den här gången??

Oj oj måste ta hem korgen någon dag framöver....
Har fixat skötbord över badkaret ( vet ej om jag behöver något)....
Vagnen ska fixas lite till....skulle behöva få tag i ett underrede till en -72:a vagn. (Emmaljunga)
Lite små-plagg har jag fixat...
Ska även köpa hem några paket blöjor, tvättlappar,bindor till mig själv och engångs bröst inlägg m.m.

I februari (mitten) ska jag börja baka lite så det finns på plats när vi kommer hem från BB.

Lill-grabben fyller ju år i början av mars, då blir han 5 år så det ska väll kalasas då oxå ....
(kanske får muta syrran och baka någon kaka, kanske tom hon gör chokladbollar).

** Skulle först och främst behöva flytta om lite här hemma**
Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra än men det löser sig hoppas jag.
Skulle behöva ett eller två rum till men det e liksom svårt när man hyr lgh. Kan jue inte be grannen flytta på sig, jag behöver slå ut väggen för att öka på min lgh. Hahaha det skulle se ut det....

Jag ska leta en skötväska som passar till en 72:as Röd vagn oxå....

Sen en filt har jag hittat på en av de bloggar jag läser, som man kan beställa så en beställning kommer inom snar framtid.

Oj oj oj....men jag har jue drygt 9 veckor på mig....tror jag hinner!!
Jag ska ju göra allt i sista minuten så jag kanske skulle börja på snart.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Helen

du har att göra hör jag.. men bara härliga grejer eftersom det är planering till bebis.. :)kram

2009-12-30 @ 20:37:36
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0