Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Idag har vi varit på Filla.

Min dotter var med på Jul-show där i dag. De var jätte duktiga!! I morgon ska de ha för skolor så min Elin ska se den en gång till i morgon.

Mår ju inte så himla bra....svettas och fryser om vartannat och ont i magen.

Träffade i alla fall en gammal arbetskompis som jag arbetat med några år på Barnavdelningen 19, idag på Filla. Jätte roligt och träffa henne efter så många år.

Näe nu ska jag kika runt på lite bloggar genom att NI varit så dålig på att kommentera på min sida.
Jag ska erkänna att jag är dålig på det jag med.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Åhh vad härligt med en Jul-show :-)) Linus har aldrig sånt längre, ser fram emot när Tildis börjar med dem :-))



Mår du bättre idag?!



Varma kramar!

2009-12-07 @ 10:40:23
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0