Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

I går var Elin förkyld när hon kom hem från skolan.

Det blev bara värre och värre under eftermiddagen, så i dag är hon hem.
Hon hade så gärna velat gå så i morse blev hon sur för att hon lära vara hemma.

De har letat sina paket i dag....Elins paket satte jag fast i brevlådan. Elin gömde till sin lillebror.
*Elin fick pussel och *Olowf fick en cykel som Elin  egentligen köpt i julklapp till honom.

Men hon ville så gärna ge han....så jag sa oki.

Jag är så himla trött skulle kunna ramla omkull när jag står, men det beror ju på att jag inte får sova för värken sen hjälper väll mitt låga blodvärde till.

Nu får ni ha det så gött så länge!!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Åhh vilka fina presenter de fick idag :-))



Hppas Elin kryar på sig ögonen böj, inte alls kul att vara sjuk nu :-((



Här hemma går det framåt, Tildis kan äta nu igen och få behålla maten. Hittills har vi andra klarat oss... peppar, peppar.



Skickar en extra krya på dig kram till Elin!



Varma kramar!

2009-12-02 @ 15:45:00
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0