Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Good morning....my friends.

Jag har precis tagit mig ur sängen....

I morgon är det julafton....och jag är inte klar med julklapparna.

Är ni klara med alla klapparna???

Nästa jul ska jag gröne börja köpa klappar  i augusti....

Fick ett sms alldeles nyss, det löd så här:

**Hej Gunnel. Vill bara önska dig en riktigt trevlig god påsk och en bra start på 1987. Alla här på Alzheimershemmet hälsar Kram från faster Rune.**

Tack Walle!!!

Det kom ett till sms:

**God Jul och Gott Nytt År! Önskar CH.**

Jag blev så himla glad att höra i från henne då hon haft svininfluensa och har legat bla i respirator och varit jätte dålig.
Så himla härligt och höra i från dig igen....

Tack CH för att du finns, du är en underbar människa.

Nu ska vi gå och käka lite frukost....

Var snäll mot dig själv i dag och tänk på dina medmänniskor.....ett leende betyder så mycket!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Kikar förbi och önskar Dig & Din fina familj en riktigt God Jul!



Varma Kramar!

2009-12-23 @ 13:10:48
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0