Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go kväll på er alla, men de flesta sover väll nu.....?!

Jag är vaken som vanligt, borde sova.
I dag har jag varit på ÖB en sväng med syrran, stackarn fick skrapa bilen bara för mig och mina dammsugar påsar.
Så fanns det inga där heller så det blev COOP på slutet.

Till middag åt vi ytterfile och några konsiga saker men rätt goda likt strips men de var som rullar.
Små tomater till. Stekte köttet och brynde på svampen sen så körde jag bea såsen över blev himla gott.

Mmmm....sen nu ikväll har det blivit lite juice.

I morgon förmiddag ska vi med Elin till doktorn på skolan. Olowf ska på dagiset som vanligt.

Ha nu en bra natt....så höres vi i morgon!!

KRAM Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Ps: Lite härligt snön kom idag och det ligger kvar...*håller tummarna* en vintervit jul i år kanske.

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

men oj, det var ju länge sedan du vann! Har du kvar e-mailadressen till företaget? Skriv och fråga var det tagit vägen! Maila så fort du vet så att jag vet att vinsten är på väg. Klart att du ska få din vinst nu meddesamma! Skummt.... Kram

2009-12-14 @ 10:27:28
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Så gott det lät!! Var det typ som potatisingar eller?!



Här har vi med idag dag fått ytterst yttepytte med snö... ja man ser det om na tittar riktigt noga;-) Tänk om den kunde få ligga kvar till Julafton drömmer mig bort



Var många år sedan vi hade en vit jul sist:-((



Önskar dig en underbar dag!



Varma kramar!

2009-12-14 @ 11:54:33
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Diana ♥

Har nu skrivit till företaget och frågat var din vinst tagit vägen. Har dom hört av sig till dig än??

2009-12-14 @ 18:01:09
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0