Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Det snöar igen....

Burr det är -6,5 undra just vad det blir till veckan då de sagt att det kan bli upp till 20 grader här.

Men nu ska jag krypa ned under täcket och sova en stund.

Blev ingen utflykt till pulka backen i dag det var sån storm ute.

Min rygg har nog inte pallat det heller sååååå...vi får ta det en annan dag i stället.

Barnen är lediga till 11 januari så vi har lite tid på oss än.

Sov så gott i natt...så höres vi i möra.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Så fin Jul Ni har haft!! Hoppas din make måde riktigt urka pekka efter natten med Halebop;-) Sund inställning du har till akoholen, är själv uppväxt likadant. Sen kan vi ta oss ett glas vin til maten på helgen, men det stannar där. Vi är nästintill never barnlediga, så något större fetsande dröjer det länge mellan vavren för. Om vi inte går ut var för sig;-)



Önskar Er en god Fortsättning!



Varma kramar!

2009-12-27 @ 11:40:52
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Carolina

Hej! Jag såg att du var med och tävlade inne hos Tefrossa och tänkte bara tipsa om att jag har en liknande tävling inne hos mig som just Tefrossa sponsrar - te, choklad och doftljus kan man vinna - var gärna med! :-) God Fortsättning!

2009-12-27 @ 12:57:39
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Alex

Tack så jätte mkt ! Gillar när folk skriver söta kommentarer till mig , får som en kick att skriva mera , uppskattar det verkligen =) tävlingen på min blogg är igång och avslutas mellan 22-23 så .. Kom igen , var med och tävla om D&G parfymen (the one 50ml) Det är bara att läsa reglerna och köra igång ! =) ♥

2009-12-27 @ 14:48:51
URL: http://iubitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0