Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Det kom en kommentar .....

Kan detta vara något för dej efter juletider:

Är du sugen på en ny design?
Då har DU kommit rätt. Jag gör just nu blogg designer för 70kr efter dina önskningar. Men jag hjälper gärna till med förslag om så önskas. Jag gör designer på hög kvalitè. Jag har själv gjort bland annat min egna bloggdesign. Om du vill diskutera mer så maila mig till [email protected]

Jag (Olelsi/ Nettan) fick förfrågan om min design men jag har vunnit min på en annan blogg, men jag tror säkert denna tjej e duktig så ta chansen och kontakta henne.


LYCKA TILL !!!


OBSERVERA DET ÄR INTE JAG SOM GÖR DESIGNERNA, JAG BARA TIPSAR. / Kram Olelsi / Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0