Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Den förlorade sambon eller vad det nu är.....

Har hittat hem....

Jag har inte velat sagt så mycket ännu, barnen e med och jag vill de ska slippa höra på dåliga förklaringar som jag ändå inte tänker ta idag.

Jag vet inte ens om jag tänker förlåta den här gången.....

Hatet har växt och blivit som ett stort berg....svårt att rubba det för tillfället.

Nu sover han....

Och vem är inte trött men jag tänker inte klaga.

Barnen ska till backen med moster....de fick jue en madrass i julklapp.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Läste din kommentar... kan förstå att allt inte är så kul just nu :-((



Det viktiga är att du följer ditt hjärta. Du lever bara en gång, den gången måste du göra det bästa av. På alla plan...



Jag finns här om du vill bubbla av dig lite!



Tänker på dig!



Varma kramar!

2009-12-28 @ 14:02:55
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ush vad trist att läsa om din karl gissar jag? Tråkigt när alkoholen ska gå före familjen.



Hoppas du iaf haft en fin dag!

2009-12-28 @ 15:00:07
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0