Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Fredag 3:je april.

Ikväll bär det av till Högen där syrran och jag ska vara med och angla. Det är 2 dm vatten på isen så vi får väll se om det blir inställdt.
Peter och morfar (min pappa) ska ha ett eget lag.

I dag ska jag på sista delen i ART utbildningen sen är man klar !!!

På lunchen ska jag hasta i väg på stan och köpa presenter till tösens kompisar.

Näe nu måste jag sluta, hinner nog inte uppdatera innan vi kommer hem på lördag kväll.

Ha en underbar och mysig vår helg!!

Ta hand om varandra, säg att NI älskar varandra......

Kram Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej, jag skulle behöva lite vägbeskrivning ^^, Tänkte lämna klänningen idag, men vi hittade inte xD Så skriv ett mail om vart det är så ska vi försöka åka med den imorgon eller på söndag :)



KRAM

2009-04-03 @ 20:22:32
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Helen

stoooor helgkram

2009-04-03 @ 21:03:13
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0