Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Livet förändras.....

Om du ändå fanns här min mormor...bara en liten stund. så vi kunde prata!!
Men du finns inte kvar hos oss....men du finns i våra minnen.
Simone och Elin pratar mycket om dig och Olowf säger jag saknar mormor Ingrid, han som aldrig träffat dej men någonstans har vi stoppat i han informationen om dig mormor Ingrid.
Du finns kvar i våra tankar dagligen.

Jag skulle vilja berätta om Simone hon har börjat klass 3 nu, hon är jätte duktig.
Elin går i lekis, hon är stor nu mormor.
Olowf har börjat på sitt nya dagis....det går bra för han med....!!

I går var vi till doktorn med Simone.....hon fick ta en massa blod-prover. Svaren tar ca en vecka.
Hade velat berätta för dig, vad duktig hon är ......
Vi vet inte vad det kan vara, mina tankar snurrar runt.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ger dig en kram och säger att jag vet hur du känner.

2008-09-27 @ 14:33:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0