Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Trött ....

Var på apoteket idag och tänkte köpa lite vitaminer men de tyckte jag skulle gå till en doktor....EN DOKTOR!!
Haha det är väll klart att man är trött, svarade jag. Har tre små troll som pumpar ur mej varenda liten del i själen.
Ja det kanske låter tungt..och det är vissa dagar som jag inte ens skulle vilja kliva ur sängen!!

Men jag ÄLSKAR verkligen mina barn.....och man försöker så gott man kan. Haha jag kliver alltid upp klockan halv sex, då vaknar minstingen. Sen rullar det på....

Ikväll ska vi ha mys-kväll, äta lite sallad, chips (för en gång skull) och lite dipp till.

Näe nu ska jag sticka i väg och hämta på fritids.

Saknar dem så....(hihihi)!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

känner igen det där med tidiga mornar.. ZzzZzzz..ständigt trött å särskilt nu när det är grått tråkväder å inte kul att vara ute...

kram

2008-11-15 @ 13:03:14
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0