Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Sista gången igår....

Kurs-avslut i går på Kvinno-Jouren, sista gången var det Aroma-terapi.
Mysigt värre kan varmt rekommendera hennes hemsida......(ska bara kolla så det är oki från henne och göra reklam för detta först).
Kommer senare.....
Vill ni veta nåt om Kvinno jouren så kan jag besvara era frågor, om jag inte kan så kan jag vägleda er vidare.
Kan tyvärr ej lägga ut så mycket här pga tystnadsplikten.....

VARFÖR jag valde denna kurs....
Såg en annons i HT och blev intreserad och det öppnade upp mycket inom mig, man får en klarare syn på verkligheten. Att det finns många kvinnor/barn som far illa.

Jag går en KY-utbildning som heter Social pedagogiskt behandlingsarbete, går andra året nu.
Har fått mitt "livs resa" men det var värt det och alla tårar och tankar som kommit.

Nu ska vi ha Lia i tre månader, efter nyår och mina tankar just nu är att jag skulle gärna vilja vara på Kvinno-Joruren men vi får se vart jag hamnar.

Frisk luft ute idag så ska gå ut och andas in lite så blir jag otroligt mycke piggare!!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hörru när slutar du då??...

2008-11-13 @ 12:11:50
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0