Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Mitt horoskop för idag....

Mycket av vad du nu företar dig ska vara av bästa sort och stjärnorna tror att du kommer att röna framgång hos alla och envar. I affärer ska du vara stark och framgångsrik. Du kan även ha chans att få uppleva något som har med det övernaturliga att göra.
 Kvinnans utgångstecken och symbol i stjärnan är hjärter sju och är du kvinna ska du tro på sig själv som det bästa som finns. Är du man och får hjärter sju bland dina tre kort så ska du lyssna till den kvinna som du finner som ditt kära val, då blomstrar lyckan.
 Kortet är ett signum om att du nu får lycka med dig, så nu ska du våga tro på dig själv och genomföra det som du har som en inre önskan. Kortet är även ett tecken om att du har god och sund hälsa, men trots detta kan ett läkarbesök vara rätt att göra.

Observera detta läser jag bara för en liten vägledning.....alltid lika kul att läsa!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker oxå att det är kul/spännande med horoskop..men jag tar det ändå med en nypa salt. Ibland stämmer det..ibland inte =)



Kram

2008-11-17 @ 13:33:16
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0