Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Kvälls mat...

Ja vi fuskade till det med Ravioli på burk (Anna skulle få spunk på mig nu).
Syrran har varit hit en sväng.....hon gjorde en intervju med mig om henne, spännande hehehe!!
Undra just om hon blev nöjd?!
Nu sitter barnen och kollar Bollibompa.....så jag tog mig hit en snabbis.
När vi var och handlade idag så köpte Elin, Mandel Magnum hon vill bjuda på det ikväll.
Hon köpte ett paket för 20:-
Hahaha hon hade femti-öringar som hon har samlat.

Ska bli jätte-gott med glass sen.....inte så nyttigt men himla gott!!!

Vi kanske ses senare ikväll......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer fler tävlingar snart så :)

2008-11-17 @ 18:48:13
Postat av: Lizelotte

Det blev jätte bra. Tack så mycket..

2008-11-17 @ 18:58:52
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0