Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Snö....

Igår snöade det.....man kan jue liksom inte tro det men så var fallet. Var på konfirmation i helgen mitt kusin barn, tänk att han blivit så stor. Jag lämnade minstingen hemma och tog enbart Elin me mej och det var nog tur.
Simone hade följt med grannen till hennes stuga och skulle sova där över natten.
Blev jue inte som de tänkt sej för snön föll jue även där!! De kom hem på söndag förmiddag.
Har jue saknat henne i helgen, och Elin har saknat henne me de som kan vara så himla osams mellan varven (skratt).
Nu har min sambo åkt till Stockholm för att jobba igen......Det är tungt på söndagarna!!
Vill jue ha han hemma men som sagt jobb är jobb.....och vi behöver jue inkomsten men ibland funderar man om det är värt det?!
Jag ÄLSKAR honom så himla mycke!!!
Barnen gråter i mellan varven efter honom och då ska jag vara både mamma och pappa.....men jag förstår jue att de längtar efter honom.
Får väll se framåt emot semestern......blir en sväng till Furuvik iallafall. Vår minstingen ÄLSKAR apor , tipsa gärna om ni ser nån tävling me AP-kläder.
Sen blir det Högs-vallen, byggnationer.....pust men det blir nog bra till slut!!
Ha en bra kväll, ska gå och käka glass me barnen nu och kolla på Andra avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0