Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Dagen är kall....

Isande kallt men med mycke kläder på så blir det skönt!! Ena dagen e det så varmt så barnen har klätt av sej jackan och nästa dag har de vintervantar på sej (skratt). Lite underligt vår-väder.
Idag ska barnen på dagis och min stora tös e på skolan, själv ska jag i väg på min LIA plats. I dag är vi i Håsta kyrka och det är dags för Sopp-lunch (sparris) med en liten andakt.
Just nu längtar jag lite efter minstingarnas pappa som ligger borta på jobb i Stockholm.....MEN man e jue mamma så man klarar jue allt man ska inte klaga.
Kan vara lite skönt i bland och bara  vara jag och barnen.
Näe nu ska jag gå ut och kika till mina barn....

Ha en bra dag så hörs vi senare.....

Kramar från oss alla till er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0