Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu har klockan slagit 00.28...

Pippi fåglarna kvittrar utanför.....svårt och sova nu!!
Jag längtar till Skärås och den gamla köks-soffan.....Vi åker med barnen va el har du ångrat dej syrran??
Här snarkas det från alla rummen, värstingen i dubbel-sängen..sen så tonas det av lite ......!!
Längtar efter LUGNET....ska väll snart krypa till sängs jag me.

En dag i morgon oxå....
Dagen då du mormor gick vidare till andra sidan, närmar sig....Du kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta,min lilla mommis!!

Alla mina barn pratar om DEJ och jag är så glad allt gott jag kan berätta om dej.
Du har aldrig sagt ett styggt ORD om någon, du var min bästa vän!!

Kommer i håg saker DU och JAG gjorde, skratt .

 MORMOR DU VAR HÄRLIG DU !!

KRAMAR OHH GO NATT / Olelsi och mamsen.


Kommentarer
Postat av: emma

vilken av tesidorna är det du gilla

theochryk eller mightyleaf ;?=

2008-07-01 @ 13:39:35
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: emma

ok :=)

om du handlar från theochryk kan jag rekomendera dom starkt.

deras ljus ,teer och deras hälso chocklad är underbara.

det är mina tips som jag oftast tipsar om.

:)dom har snabb leverans ,bra service och bra priser enligt mig :)



2008-07-01 @ 13:53:12
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: emma

va kul din syster har en tax förresten :)

kan du inte lägga in en bild på den..hihi.

kram

2008-07-01 @ 13:53:42
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0