Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Det bara small till....

Jag stog i köket och diskade med balkongdörren öppen, vill ha lite överblick på barnen (bor jue på botten). Sambon satt på TOA som vanligt.
Hörde att det small till.....mellanbarnet skriker rakt ut , jag sprang ut när jag hörde smällen. Hon ramlade och slog bakhuvudet i asfalten. Hon är en tjej som inte vill bli tröstad, jo om hon får bestämma,där får man liksom leka sej fram.
Chockad som hon var lugnade hon ned sej och hennes pappa och jag fick väll blåsa på huvudet men absolut inte titta på det. Efter en stund fick vi titta och då hade hon en jätte-bula och ett litet sår.
Hon fick jäkla ont i huvudet men hon mådde EJ illa så vi beslöt att inte åka in på Akuten. Vi tog det lugnt hemma,köpte jue lite glass osv.
Min lilla stora tjej.......tycker så himla synd om dej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0