Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Måndag kväll....

Snart, det drar i hop sig......
Tur att min syrra kan ha barnen.....
Hon ska även följa med El på inskolning nästa vecka......(jag fick inte följa med, känns lite konstigt faktiskt).
Sen börjar de på riktigt den 25 augusti i skolan. Min största börjar 3:an, en i lekis och en kvar på dagis.
Ska iallafall ringa om flytt på han i morgon, så får vi se hur länge vi får vänta!!!??

Nu har de badat och myst i soffan.....så de sover väll snart mina sötingar.
Sim var hit en stund ikväll.....me syrran, hon skulle flytta hem när skolan börja så .....SAKNAR HENNE SÅÅÅÅ HIMLA MYCKET. Men hon har det kanon bra hos syrran, riktigt ompysslad......det behöver hon verkligen. Får väll ge syrran barnbidraget den här månaden.

Nu ska jag snart lägga mig.....

Kramar alla mina vänner......sov gott på er!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Så. har antecknat adressen samt tagit bort den :)

Sov Gott! /Anette

2008-08-11 @ 22:00:42
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0