Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

God morgon....

BÖRJAR STÄLLA MEJ IN FÖR SKOLAN IGEN, VAKNADE HALV ÅTTA IDAG!!!

Men det kommer nog bli ovant och sitta stilla och lyssna hela dagarna........säger som barnen tur det är rast ibland !!

I dag ska ev barnen åka och bada i Högen.......jag funderar på att va hemma och skriva klart lite uppgifter.

Tråkigt egentligen och sitta och skriva sista dan jag kan va med barnen men så är fallet.......

Nä nu ska vi gå och äta lite frukost......

Måste berätta en sak.....för en stund sen kom lill grabben och sjöng HAPPY BIRTHDAY TOO YOU och bjöd på Mazarin muffins.

Men inte fyller jag år sa El.......nähä då provade han med mej.....men inte jag heller sa jag åt honom....

NÄHÄ sjung för mej då.....JAG FYLLER ÅR IDAG, säger han då!!!!!!


Ha en bra dag allesammans........även om NI fyller år el inte!!!!!

TÄNK PÅ ERA MEDMÄNNISKOR..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0